نشست علمی پژوهشی

به گزارش خبر گزاری کوثر از گلستان نشست پژوهشی با موضوع پژوهش “جنبش علمی؛تفکر"در تاریخ 29/9/1399با حضور سکینه حاجی آبادی مدیر مدرسه ی علمیه خاتم الاوصیاء(عج)فاضل آباددر جمع کادر  برگزار گردید.

حاجی آبادی ضمن تبریک به مناسبت هفته پژوهش ،روز وحدت حوزه ودانشگاه و میلاد حضرت زینب (س)با استناد به سخن مقام معظم رهبری مدظله العالی گفت:اگر ژرف یابی و پژوهش نباشد نتیجه اش یک جا ایستادن و در جا زدن و با دنیای پیرامون خود به تدریج بیگانه شدن است.

وی در خصوص ارزش تفکر بیان کرد.:در آیات وروایات بسیاری تفکر کردن تاکید شده است و یک ساعت تفکر بر هزار سال عبادت برتر دانسته شده است

مدیر مدرسه اذعان کردآموزش وپژوهش محور ایده ی بسیار خوبی است که در سال های اخیر در حوزه های علمیه مطرح شده است زیرا صرف آموزش باعث رشد و ارتقاءطلاب نخواهد شد بلکه پژوهش حس کنجکاوی و پویایی را برای طلاب به ارمغان می آورد. وی در ادامه افزود پژوهش در حوزه های علمیه جایگاه بالای دارد زیرا طلاب باید مسائل دینی را با محوریت پژوهش در جامعه کاربردی نمایند.

حاجی آبادی ضمن اشاره به اینکه دروازه پژوهشگری تفکر است افزود :برای پرورش پژوهشگر تشویق به تفکر در موضوعات مختلف و نوشتن نتیجه تفکر ،تمرین در نویسندگی که یکی از مهارت های پژوهشگری است را در پی دارد.

موضوعات: شرکت در جشنواره ها
[سه شنبه 1399-10-09] [ 10:22:00 ق.ظ ]